Dag 14: Strand en shoppen - Reisverslag uit Parikia, Griekenland van Melanie - WaarBenJij.nu Dag 14: Strand en shoppen - Reisverslag uit Parikia, Griekenland van Melanie - WaarBenJij.nu

Dag 14: Strand en shoppen

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Melanie

21 Juli 2015 | Griekenland, Parikia

Vanmorgen zijn we na het ontbijt naar Tango Mar beachclub gegaan. Hier hebben we heerlijk onder een parasol liggen chillen. Na even wat gedronken te hebben zijn we de zee in gegaan. Mel op haar luchtbed en ik zwemmen en haar duwen. Na zo'n beetje de hele baai open en neer geweest te zijn ging in ik nog even serieus wat baantjes trekken en Mel verder in haar nieuwe boek.

De lunch was een voor ieder een sandwich en samen deelden we een bordje frites. Na de lunch hebben we nog even liggen genieten en zijn we ook nog even het water in gegaan. Rond een uur of 16 zijn we richting het appartement gegaan om ons om te kleden.

Hierna zijn we naar de stad gegaan op wat te shoppen. Na zo'n beetje elke winkel in geweest te zijn om te kijken wat ze verkochten hebben we uiteindelijk een aantal leuke souveniers gekocht en Mel nog een leuk jurkje. Ook zijn we nog een ijsje gaan eten bij onze favoriete ijstent.

Op de terugweg hebben we bij de supermarkt nog even wat inkopen gedaan omdat we vanavond zoveel mogelijk restjes wilde op maken. Ik had weer pita's gemaakt met kip, maar nu een iets andere variant. Omdat de tzatziki op was in de supermarkt was ik genoodzaakt dit zelf te maken, en ondanks dat het de eerste keer was en ik niet echt een recept had was hij zeer goed gelukt en zeer sterk :)

Na het eten hebben we nog een poging gedaan om een film te kijken. Dit is mij niet geluk, maar Mel heeft hem nog afgezien.