Dag 11 Chillen in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Melanie - WaarBenJij.nu Dag 11 Chillen in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Melanie - WaarBenJij.nu

Dag 11 Chillen in Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Melanie

16 Augustus 2012 | Thailand, Chiang Mai

Dag 11 Chillen in Chiang-Mai

Vandaag gaan we niet 13 uur in een bus zitten maar lekker uitrusten. Eerst werden we om 7.30 gebeld dat de gids er was en dus ging Maarten al mopperend naar beneden om uit te leggen dat wij niet mee gingen. Daarna hebben we geprobeerd om verder te slapen. Maar ze zijn ons hotel aan het verbouwen dus er waren de hele tijd bouwgeluiden. Desalniettemin lag het bed erg lekker in vergelijking met dat bamboe bed.

Om 11.00 zijn we maar eens wat gaan doen. Eerst zijn we naar de Subway gegaan om een broodje te eten en daarna zijn we gaan zoeken naar een massage-salon. We hebben een lekkere Thaise massage gehad, ik had een olie massage maar Maarten een echte Thaise massage. Wat er op neer komt dat je in allerlei hoeken gevouwen wordt en je helemaal gekraakt wordt.

Iets minder beurs zijn we op weg gegaan naar ChinaTown. Dat was leuk, overal waren kraampjes met kleding en eten enz.

In de middag hebben we een dutje gedaan in het hotel en heb ik tv gekeken, ze hadden een zender met allerlei spannende series. ( ala buffy the vampire slayer) Dus we hebben ons vermaakt.

Toen we ‘s avonds het hotel uitliepen kwamen we toevallig de Catalanen en de Wales mensen tegen van de driedaagse trekking. Na een kletspraatje zijn we gaan eten. We hebben bij een Italiaan gegeten. De hoofdober sprak best veel Nederlands en dat was vrij grappig. Hierna zijn we naar de night-bazaar gegaan. We hebben een aantal souvenirs gekocht.