Dag 9: Rustdag - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Melanie - WaarBenJij.nu Dag 9: Rustdag - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Melanie - WaarBenJij.nu

Dag 9: Rustdag

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Melanie

16 Juli 2015 | Griekenland, Naxos

Vandaag hadden we geen quad meer en dus hadden we een rustdag ingepland. Zodoende hebben we vanmorgen dus eerst flink uitgeslapen en na het ontbijt zijn we bij het zwembad gaan liggen. Mel lag lekker een boekje te lezen en ik heb wat muziek geluisterd en nog wat gezwommen.

De tweede helft van de middag hebben we besteed aan wat dingen voorbereiden/uitzoeken tbv onze bruiloft. We hebben 6 locaties uitgezocht en die gaan we in de week na onze vakantie even bezoeken voor een sfeerimpressie.

In de avond heb in pastasalade gemaakt en hebben we heerlijk thuis op ons “plaatsje” gegeten. Daarna nog een ijsje in het dorp gehaald en de tassen ingepakt voor de overtocht naar Paros. Onze pickup komt morgen namelijk al om 8.15 en de boot gaat om 9.30. Het zal ongeveer een uurtje varen zijn.